sábado, 10 de noviembre de 2012

Mapa conceptual final!

Després de molt treballar ja tenim aquí el meu mapa final on s'engloben tots els conceptes bàsics treballats fins el moment. Estic orgullosa de la meva feina i per altra banda, agraïda per haver pogut treballar amb cmp tool ja que opino que és un programa molt adequat per a la realització de mapes conceptuals.




A partir de la visualització del primer mapa que vaig entregar a l'avaluació inicial i en comparació amb el mapa final (passant pel de l'entrada anterior, on mancava afegir els aspectes bàsics del mòdul2) es pot observar la incrementació de nous conceptes que he adquirit i la reorganització d'aquests per mitjà dels vincles establerts; un veritable canvi conceptual experimentat!

Per tant, puc afirmar que gràcies a la lectura dels diferents mòduls, al debat ealitzat amb els companys de l'aula, l'aprenentatge a través dels dubtes sorgits i la reflexió constant que he anat fet; he pogut concretar més conceptes bàsics de l'assignatura i establir noves relacions significatives, fet que m'ha portat a un canvi conceptual real després de la realització d'aquesta segona pac. Indicar que la motivació i l'aprenentatze sota la zona de desenvolupament pròxim permet aquest aprenentatge funcional i significatiu.

P.D: M'he adonat que m'he oblidat una fletxa que va des de TE fins a "fonamentada en" :-)

2 comentarios:

  1. Felicitats per aquest bloc tan xulu!!! jo encara no tinc gaire traça per a fer aquests canvis de lletres, fons...seguiré intentant-ho!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. estic segura que podràs treure profit al cmaptools, jo és el primer cop que l'utilitzo i creu-me que amb una mica de temps es poden fer bones feines! vaig a visitar el teu blog a veure què tal ;-)

      Eliminar